loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 147 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)

اهنگ جدید علی عبدالمالکی برای ایام محرم پخش بزودی از رسانه بزرگ تکفاسانگ

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی به نام نشد
ترانه : علیرضا مرتضی قلی / ملودی : علی عبدالمالکی / تنظیم و میکس و مستر : امیر حیدری

.::  ویــــژه ایـــام محـــرم و سوگواری ::.

با کیفیت اورجینال دانلود خواهید کرد

به علت درخواست زیاد کاربران در سایت قرار گرفت

آهنگ مرتبط با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است.

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام نشد در سایت قرار گرفت

آهنگی بسیار زیبا و با احساس  پیشنهادی رسانه بزرگ تکفا سانگ

خیلی دعا کردم نشد — مشک و بغل کردم نشد
داداش حسین
شرمندتم
رفتم که برگردم
نشد

AliAbdolmaleki-Nashod

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام نشد

Download-new-music-Ali Abdolmaleki – Nashod

 

دانلود با لینک مستقیم

****************************************

Ali Abdolmaleki – Nashod

*****************************************

متن آهنگ نشد از علی عبدالمالکی

خیلی دعا کردم نشد — مشک و بغل کردم نشد
داداش حسین
شرمندتم
رفتم که برگردم
نشد
چشمام نمی بینه داداش — بدجوری دستام خاکیه
هرکار میشد کردم نشد — شرمنده مشکم خالیه
.
از ناقه افتادم زمین — دستام برام کاری نکرد
تا خیمه ها راهی نبود
مشک آبروداری نکرد
دندون گرفتم عشق تو سینه سپرکردم نشد
خواستم علمداری کنم
رفتم که برگردم
نشد
رفتم که برگردم
نشد
رفتم که برگردم
نشد
.
.
خیلی دعا کردم نشد — مشک و بغل کردم نشد
داداش حسین
شرمندتم
رفتم که برگردم
نشد
چشمام نمی بینه داداش — بدجوری دستام خاکیه
هرکار میشد کردم نشد — شرمنده مشکم خالیه
شرمنده مشکم خالیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 5,497
  • بازدید کلی : 39,764