loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 178 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

تکست و متن آهنگ جدید حس عاشقی از امیر بختیاری

تکست و متن آهنگ جدید حس عاشقی از امیر بختیاری

 

متن و تکست آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر بختیاری به نام حس عاشقی:

تا چشم من چشای نازتو دید

انگار دلت حال دلم رو پرسید

دنیا برات یه جور تازه ای شد

رنگم پر از غرور و زندگی شد

***********************

بمون نیا بردم که عاشقت هستم

دیدم نشد عشقم من عاشقت هستم 

به روت نمیاری بگی تو هم اینجا

نسبت به من عشقم حسی به من داری

***********************

به خاطرت دارم دلم رو می بازم

فردا اون حالم رو با عشقت می سازم

این دنیارو  رویام کن واسه دل خستم

من آرزوهامو به بودنت بستم

***********************

بمون نیا بردم که عاشقت هستم

دیدم نشد عشقم من عاشقت هستم 

به روت نمیاری بگی تو هم اینجا

نسبت به من عشقم حسی به من داری

*******************

گرد آوری:سایت موزیک فنس

music-fans.ir

**************

 

،،،،،،،،،،،،،،،،، در آذر ۱۳, ۱۳۹۲

تکست و متن آهنگ جدید حس عاشقی از امیر بختیاری,Amir Bakhtiari Hesse Asheghi,متن و تکست آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر بختیاری به نام حس عاشقی, دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر بختیاری به نام حس عاشقی,ljk Hik’ [ndn,auv Hik’ [ndn,متن آهنگ جدید امیر بختیاری,تکست آهنگ جدید امیر بختیاری,تکست آهنگ جدید حس عاشقی,تکست آهنگ حس عاشقی,متن آهنگ امیر بختیاری حس عاشقی,دانلود آهنگ جدید حس عاشقی امیر بختیاری,دانلود آلبوم امیر بختیاری,دانلود فول آلبوم امیر بختیاری,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید ایرانی,موزیک فنس,هواداران موزیک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 5,511
  • بازدید کلی : 39,778