loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 188 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

متن آهنگ جدید  این آخرین باره از ابی

متن آهنگ این آخرین باره از ابی

 

تکست و متن آهنگ جدید این آخرین باره از ابی

از دست من میری از دست تو میرم

تو زنده می مونی منم که میمیرم

تو رفتی از پیشم دنیامو غم برداشت

برداشت ما از عهشق با هم تفاوت داشت

این آخرین باره ،من ازت میخوام ،برگردی به خونه

این آخرین باره ،من ازت میخوام ، عاقلشی دیوونه

اونقدر بزرگه تنهایی این مرد

که حتی توی دریا نمیشه غرقش کرد

من عاشقت هستم اینو نمیفهمی

یه چیز و می دونی که خیلی بی رحمی

همیشه میگفتی شاهی گدایی کن

ظالم بمون اما مظلوم نمایی کن

هرچی بدی کردی پای من بنویس

نتیجه ی این عشق دیگه مساوی نیست

این آخرین باره ،من ازت میخوام ،برگردی به خونه

این آخرین باره ،من ازت میخوام ، عاقلشی دیوونه

این آخرین باره ،من ازت میخوام ،برگردی به خونه

این آخرین باره ،من ازت میخوام ، عاقلشی دیوونه

********************

متن آهنگ این آخرین باره از ابی,تکست آهنگ ابی این آخرین باره,آهنگ این آخرین باره از ابی,متن شعر این آخرین باره ابی,فول تکست ابی به نام این آخرین باره,این اخرین باره ابی,ابی,متن آهنگ,این آخرین باره,text music in akharin bare ebi,دانلود آهنگ جدید ابی به نام این آخرین باره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 5,525
  • بازدید کلی : 39,792