loading...
دانلود آهنگ ، سخنرانی و مداحی
کشتی کج بازدید : 188 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

متن و تکست آهنگ جدید مجید رضا به نام افسوس

(میکس و مسترینگ:میلاد فرهودی – آهنگ:فرزین قرهگوزلو-شعر : افشین مقدم)

متن و تکست آهنگ جدید مجید رضا به نام افسوس

 

text ahang majidreza afsoos

(میکس و مسترینگ:میلاد فرهودی – آهنگ:فرزین قرهگوزلو – شعر : افشین مقدم)

Artist(s): Majid Reza

Track Name: Afsoos

Mix & Mastering: Milad Farhoodi

Music: Farzin Gharahgozloo

Lyric: Afshin Moghadam

*********************

متن و تکست آهنگ جدید مجید رضا به نام افسوس:

اعتراف می کنم که واسه تو کاری نکردم

به درستی از دل تو من نگه داری نکردم

***************************

من کنار تو نموندم تورو تنها راهی کردم

اعتراف می کنم که عجب اشتباهی کردم

***************************

من چرا وقتی که بودی به تو گل هدیه نکردم

چرا جای خاطراتت به خودت تکیه نکردم

***************************

تو همیشه خوب بودی تو همیشه درک کردی

تو برای خاطر من همه چیزو ترک کردی

***************************

می تونستم زیر یک چتر تورو از بارون بگیرم

امتحانی هم اگه بود واسه تو آسون بگیرم

***************************

می تونستم توی قایق با تو رو موجا بشینم

هر چی آدمه توی ساحل پیش تو کوچیک ببینم

***************************

اعتراف می کنم که واسه تو کاری نکردم

به درستی از دل تو من نگه داری نکردم

****************************

شعر:افشین مقدم

تهیه :سایت موزیک فنس

 

،،،،،،،،،،،،،

 

متن و تکست آهنگ جدید مجید رضا به نام افسوس,text ahang majidreza afsoos,متن آهنگ جدید مجیدرضا به نام افسوس,متن آهنگ جدید افسوس از مجیدرضا,تکست آهنگ جدید مجیدرضا به نام افسوس,تکست آهنگ جدید افسوس از مجیدرضا,متن آهنگ های مجیدرضا,دانلود آلبوم مجیدرضا,دانلود فول آلبوم مجید رضا,دانلود آهنگ جدید مجیدرضا افسوس,دانلود آهنگ جدید افسوس از مجیدرضا,انجمن هواداران مجیدرضا,سایت هواداران مجیدرضا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 62
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 5,500
  • بازدید کلی : 39,767